Jesteś tutaj: Serwis Forum Pielęgnacja Glony


glony na korzeniu pomocy!!!!



Identyfikacja i walka z glonami i sinicami.
Skuteczne metody zapobiegania. + nowy temat

29 mar 2014, 16:20 glony na korzeniu pomocy!!!!  (#1)  

Witam mam problem nie wiem jak sie tego dziadostwa pozbyc prosze o identyfikacje i pomoc....
Załączniki
20140329_151033.jpg



slavko1990
Początkujący
 
Posty: 13
Dołączył: 24 lut 2011, 22:49
Miasto: Kraków

Białych glonów nie ma. To pleśń,korzeń do wyjęcia i ponownego spreparowania.


Avatar użytkownika

weder
Z dużym doświadczeniem
 
Posty: 5264
Dołączył: 24 lut 2012, 22:59
Miasto: Gdynia

Wpusc otoski albo red cherry. U mnie w jedna noc wszystko wyczyscily.



toXic PL
Zainteresowany tematem
 
Posty: 195
Dołączył: 25 sie 2009, 17:31
Miasto: Gniezno

Potwierdzam :) Otoski wyjedzą wszystko. Można też ratować się zbrojnikiem niebieskim, maszynka do usuwania glonów. Szczególnie jak przyjedzie do domu głodny ze sklepu ;)

Avatar użytkownika

tropical
Początkujący
 
Posty: 10
Dołączył: 03 kwi 2014, 08:17
Miasto: Wrocław

slavko1990 napisał(a):Witam mam problem nie wiem jak sie tego dziadostwa pozbyc prosze o identyfikacje i pomoc....

W czasie podmiany wody przystaw do tego rurke, oddesa sie wiekszosc, reszta ustapi sama jak zbiornik dojrzeje.


Pozdrawiam
Marek



MarekG
 

Pojawila sie plesn , popewnym czasie samo zniknie ale jak juz inni potwierdzili wpusc otoski lub krewetki wyczyszcza go :D . A co do zbrojnika niebieskiego to uwazaj ta ryby jest roslinnozerna wiec po wyczyszczeniu korzenia bedzie zjadala rosliny jezeli niezaopatrzysz w roslinne pokarmy :mrgreen:

Avatar użytkownika

Radeksasal
Zainteresowany tematem
 
Posty: 184
Dołączył: 04 sie 2013, 00:30
Miasto: SISTERON

po pewnym czasie samo znika u mnie trwało to 3 tygodnie



Jozi
Początkujący
 
Posty: 21
Dołączył: 01 kwi 2014, 23:24








Powiązane tematy
  • Glony na dolnych partiach roślin

    Witam, mam problem z glinami na roślinacha mianowicie to co widać na zdjęciu. Nie chcę podawać parametrów wody bo stosowałem już różne proporcje i za każdym razem jest to samo. Może ktoś miał podobny ...

    Wyświetlenia: 890 | Odpowiedzi: 17 czytaj więcej...

  • Glony

    Witam . Posiadam akwarium 300l . Od lamentu restartu są same problemy . Wszędzie pełno glonów . Jako podłoże mam master soil . Zrobiłem testy wody : No3 -2 Fe-0 K-25 Po4-0 No2-0 Nh3-0,025 Kh-7 Gh-21 ...

    Wyświetlenia: 631 | Odpowiedzi: 7 czytaj więcej...

  • Test Rataj na glony (DOC) - wideoprezentacja

    https://www.youtube.com/watch?v=LkFDlrhU8mk Zapraszam do obejrzenia. Test kupicie w sklepie RA: https://sklep.roslinyakwariowe.pl/forum-dyskusyjne-reklamy/ryby-akwariowe/ryby-akwariowe-post/test-r...

    Wyświetlenia: 388 | Odpowiedzi: 0 czytaj więcej...

  • Glony w nowej kostce

    Cześć. Wróciłem do zabawy z akwarystyką po dość długiej przerwie. Mam problem z glonami na starcie. Wymiary 30x30x35[cm], czyli ok. 30l. Podłoże QualDrop Platinum soil SUPER POWDER [3l]. Pod podłożem...

    Wyświetlenia: 850 | Odpowiedzi: 3 czytaj więcej...

  • Dziwne glony - prośba o identyfikację

    Witam. Pojawiły mi się w akwarium dziwne długie bordowe glony i nie mam pojęcia co to jest i jak to zwalczać. Potrafi to być nawet kilkucentymetrowa nitka. Z góry dzięki za pomoc.

    Wyświetlenia: 1224 | Odpowiedzi: 1 czytaj więcej...



Rośliny

Ładowanie...

Zwierzęta

Ładowanie...

Recenzje

Ładowanie...

Baza wiedzy akwarystycznej


 
  Działamy od 2001 roku i wspólnie z ponad
30 tysiącami akwarystów z całej Polski zdobywamy wiedzę i dzielimy się doświadczeniem oraz informujemy o nowościach z branży
akwarystycznej.

 

Sklep firmowy

Bogata oferta ponad 300 gatunków i odmian roślin. Ponad 15 000 produktów dostępnych wysyłkowo lub do
odbioru osobistego w Krakowie (obowiązuje rezerwacja).
Punkt odbiorów: Kraków ul. Młyńska Boczna 5



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 157 gości

Sklep akwarystyczny - produkty ADA (Aqua Deign Amano)
Copyright © 2001-2022 roslinyakwariowe.pl ®
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie całości lub fragmentów strony zabronione.